HEAVY METAL ΕΜΦΥΛΙΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ

  Γύρω στα τέλη των 80ς και αρχές των 90ς γνωρίζει άνθηση ένα μουσικό είδος που στην Ελλάδα έμεινε γνωστό ως poser και οι οπαδοί του ως poseraδες ή poseria. Ο όρος αυτός χρησιμοποιούταν περισσότερο υποτιμητικά μιας και στην χώρα το είδος δεν γνώριζε ιδιαίτερη άνθηση(ειδικά εκείνη την εποχή το thrash metal έκανε θραύση ανάμεσα στους οπαδούς της σκληρής μουσικής ).

   Στο poser εμπερικλειόταν διάφορα μουσικά υπό είδη του hard rock, όπως , fm rock,sleaze,aor κλπ. Όλα αυτά συγκέντρωναν τα πυρά των thrashaδων της εποχής ως…»εμπορικά είδη». Την ίδια στιγμή βέβαια συγκροτήματα -στυλοβάτες της thrash μουσικής όπως οι METALLICA πουλούσαν σαν τρελά. 
    Ένα ακόμα επιχείρημα των πολλαπλών τότε trashαδων ενάντια στους posers ήταν η θεωρούμενη φλωριά τους, μιας και η θεματολογία τους υποτίθεται κινούταν γύρω από γκόμενες και η μουσική τους όταν δεν ήταν μπαλάντα έφτανε το πολύ ως μελωδική, σε αντίθεση με το thrash όπου η θεματολογιά ήταν πλούσια σε αίμα, διαμελισμένα κομμάτια ανθρώπινου σώματος και βία. Πολλή βία.

  Στην Αμερική το poser έδρευε και είχε ως κοιτίδα του το los angeles και πιο συγκεκριμένα το holywood ενώ αντίθετα η thrash σκηνή μεγαλουργούσε στο bay area του san francisco.

   Το thrash όμως πολύ γρήγορα έφτασε στα όρια της δύναμης και αγριάδας του και ένα νέο υπο-είδος ήρθε να το υποσκελίσει μιας και πολύ γρήγορα νέες γενιές πιτσιρικάδων αποζητούσαν κάτι παραπάνω από την απόλυτη δύναμη στην μουσική. To death metal σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έκανε την εμφάνιση του. Το εν λόγο είδος δημιούργησε την δική του σκηνή πολύ μακριά από την πολιτεία της Καλιφόρνια, στο ηλιόλουστο MIAMI.

  Το MIAMI είχε το μεγαλύτερο ποσοστό θανάτων, όχι λόγο βίας, αλλά εξαιτίας του γεγονότος ότι πολλοί βολεμένοι συνταξιούχοι Αμερικάνοι καταλύανε  εκεί για να περάσουν το υπόλοιπο της ζωής τους ανάμεσα στις πλούσιες παραλίες και πλούσια μπούστα φτωχών λατίνων καλλονών(τα γνωστά μικροαστικά ρουφιάνικα συμπλέγματα των σύγχρονων αστικών κοινωνιών-ότι συνέβη το 90 εδώ με νεόπλουτους σκατόγερους και φτωχές βουλγάρες , ξέρετε τώρα)

   Στην πολιτεία με το μεγαλύτερο ποσοστό θανάτων συγκεντρώθηκαν τα περισσότερα death metal συγκροτήματα.

  Λίγο η βλακεία του teenager, ο οποίος βολεμένος και βουτηγμένος στα ποπ κορν και τα λεφτά του μπαμπά του, λίγο το γεγονός ότι το μέταλ σταματάει τον εγκέφαλο στα15 χρόνια, δημιουργήθηκε μια  μουσική παρεξήγηση κατά την οποία οι dethμεταλάδες δεν αναγνώριζαν την death μουσική, ως είδος.

   Η DEATH αναπτύχθηκε στην Μ Βρετανία ,γύρω στα τέλη της δεκαετίας του 70 σαν υπό -είδος του NEW WAVE PUNK και επίσης έδωσε μεγάλα συγκροτήματα.

   Η επίσης μιρκοαστικότητα των οπαδών του death wave σε συνάρτηση με την βλακεία των όπου γης μεταλλάδων οδήγησαν σε μια παρεξήγηση περί του ποια μουσική πρέπει να λέγετε death. Αν οι οπαδοί και των δυο τάσεων δεν ήταν τόσο σνομπ και εάν γνώριζαν να μιλάνε την γλώσσα των γονιών αντί για τα μουγκρητά οι μέν και τους αναστεναγμούς οι δε, ίσως καταλάβαιναν το απολύτως λογικό, ότι το ένα είδος είχε κατάληξη wave, πράγμα που το καθιστούσε διαφορετικό από το αντίστοιχο με κατάληξη metal.

  Οι ίδιοι οπαδοί σήμερα αποκαλούν τα δυο είδη των 70ς και 80ς ως πρωτόγονη μορφή gothic και black και πάλι σκοτώνονται. 

  Με το που εμφανίστηκε το death δεν πρόλαβε να καθιερωθεί και από το ΣΗΑΤΛ , σκάνε οι Νιρβάνα και μια στρατιά από άλλα γκρούπ τα οποία βάζουν στο μίξερ, το πανκ, το θρας,τα χίπικα του 60 και ότι άλλο βρουν μπροστά τους και δημιουργούν το grunge σαρώνοντας οτιδήποτε άλλο μουσικό είδος υπήρχε στο ροκ.

  Νέες γενιές σνομπιστών, κωλοπαίδων, πρεζακιών οπαδών δημιουργούνται, οι οποίοι καταναλώνουν αβέρτα το νέο είδος. 

  Το μέταλ βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. posers, deathmetalers και tghrasher, βρίζουν ακατάπαυστα το grunge  που μοιάζει να τους έχει πάρει φαλλάγγι.

  Μίξερ εσείς , μίξερ και το μέταλ. Στα 2000 οι μεταλάδες βάζουν και αυτοί στο μίξερ πανκ,θρας,ντίσκο του 80, ραπ και οτιδήποτε άλλο βρεθεί μπροστά τους και δημιουργούν μια νέα σκήνη την οποία δεν ξέρουν τι όνομα να της δώσουν οπότε καταλήγουν να της δώσουν πολλά nu metal, hardcore,metalcore κλπ.

  Πολύ γρήγορα ξεφουσκώνει και αυτό κύμα όπως έπαθε και το grunge.

  Εδώ και μια δεκαετία σχεδόν δεν έχει εμφανιστεί ένα νέο είδος μιας και μοιάζει να στέρεψε η μαλακία στα μυαλά των teenagers μικροαστών με κωλοπαιδαρίστικη συμπεριφορά και ροπή προς τις κρέπες και την πρέζα.

Μέσα σ αυτό το πλάισιο της μουσικής ξεραίλας στο ροκ ξεπήδησε η lady gaga και η rihanna, οι οποίες για την ώρα κάνουν καρίερα δείχνοντας τα στήθη τους παρά τις φωνητικές ή μελωδικές τους δυνατότητες.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: