ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

Δυο γενιές καταπιεσμένων εκπαιδεύτηκαν κατάλληλα (στην περίπτωση που θα ήταν πολιτικοποιημένοι) να θεωρούν την ύστατη μορφή κομματισμού ως το ιδανικό.

Ο πολύ φτωχός αριστερός βλέπει στην άνοδο του κόμματος του(ή της μικρο αριστερίστικης γελοίας οργάνωσης του) μια ιδανική κατάσταση, ασχέτως αν αυτή δεν συνοδεύεται με αναβάθμιση του βιοτικού του επιπέδου.

Ο κουλτουριάρης ελιτιστής σκηνοθέτης της αριστεράς, προσβλέπει σε άσκοπα κονδύλια για την χρηματοδότηση του ψώνιου του, αδιαφορώντας  για την αδιαφορία της αριστεράς για τους ταξικούς αγώνες

Ο ενταγμένος σε σωματεία αριστερός, παλεύει για την προώθηση των θέσεων του κόμματος του παρά για την όξυνση του ταξικού αγώνα.

Ο μεταμοντέρνος δυτικότροπος αναρχικός θεωρεί πως η απελευθέρωση του «φύλου» ή των ζώων είναι πιο σημαντικά θέματα από την οικονομική κρίση και τα προβλήματα του πολίτη, που έκανε το θανάσιμο αμάρτημα να αποκτήσει οικογένεια και ξοδεύει όλο του τον χρόνο για την επιβίωση τους παρά για την δημιουργία συντροφικών κουζίνων και αυτο-οργανωμένων βαβουριάρικων live , μετά ανελέητης μπυροποσίας

Ευχολόγια και αφορισμοί καθορίζουν την στάση της ευρύτερης αριστεράς από την δεκαετία του 90 τουλάχιστον μέχρι σήμερα(πλην μόνο ελάχιστων εξαιρέσεων).

Και να σου μέσα σε αυτό το αυτο-αναφορικό πανυγήρι του κινήματος να μπαίνει σαν εκλογική σφήνα μια ομάδα αστείων μποντιμπιλντεράδων με ναζιστικά σύμβολα και αναφορές από τον παγανισμό ως την ορθοδοξία(ότι βοηθάει στην είσοδο στην βουλή καλό είναι)να παρουσιάζει δημοσκοπικά τουλάχιστον ανεβασμένα ποσοστά.

Βεβαίως κύριοι της αριστεράς που σήμερα σαν τρομαγμένα γατάκια σκούζεται από τον φόβο εισόδου των ναζί στην βουλή η Χρυσή Αυγή   παρουσιάστηκε στον Άγιο Παντελέημονα ως άλλος αυτόκλητος σωτήρας και άρχισε να τσιμπάει ψηφαλάκια.

Την ίδια στιγμή η αριστερά εστίαζε την δράση (μέσα σε περιβάλλον απόλυτης ένδειας φτώχειας και ανεργίας)στην διάσωση του περιβάλλοντος, στις συντροφικές κουζίνες, στην ανάδειξη του queer, στην θεοποίηση της ομοφυλοφιλίας, στα δικαιώματα των ζώων.

Σ αυτό το σημείο να πούμε πως η ακροδεξιά και οι φιλοναζί ποτε δεν εξαφανίστηκαν από την χώρα, απλά μεταπολιτευτικά η κοινωνία μας τους έκρυψε κάτω από το χαλί, (ένα χαλί που λεγόταν ΝΔ).

Σήμερα με την κατάρευση του δικοματισμού τα ποντίκια εγκαταλείπουν το πλοίο της δεξιάς για να μεταπηδήσουν σ αυτό της άκρας δεξιάς, όπως τα αντίστοιχα κεντρώα ποντικάκια εγκαταλείπουν το ΠΑΣΟΚ για να μεταπηδήσουν στον Κουβέλη κλπ.

Η ευρεία γκάμα αριστερών , από αστούς κοσμοπολίτες μέχρι λέτσους ραστοφόρους, ασχολήθηκε και συνεχίζει να ασχολιέται με οτιδήποτε άλλο εκτός από τον απλό πολίτη.

Το μεταμοντέρνο επιμέρους θεοποιήθηκε από την δεκαέτια του 80 και συνεχίζει να αποτελεί ιερό και όσιο για την αριστερά.

Αναγκάστικα βέβαια μετά την κρίση όλες οι τάσεις βγήκαν και μίλησαν για την εργατιά, μόνο που πλέον δεν υπάρχουν εργάτες στην χώρα αλλά άνεργοι και απλήρωτοι.

Ακόμα και όταν όμως μίλησε για τον εργάτη, ο λόγος της ήταν κενός , δίχως έμπνευση, ουσία και πρόγραμμα. Περιορίστηκε στο «να μην απολυθούν οι τάδε», «να μην κλείσει το δείνα εργοστάσιο» κλπ.

Η αριστερά των σαλονιών αλλά και του δρόμου, έχει τους δικούς της εμφύλιους, τα δικά της κολήματα, σχεδόν καμία ταξική αναφορά και μοιάζει να εγκλωβίζεται ολοένα και περισσότερο στον ξεπερασμένο και αποτυχημένο μαρξισμό της αδυνατώντας να δώσει απαντήσεις όχι μόνο στα προβλήματα της κοινωνίας αλλά και σε σύγχρονα αριστερά ερωτήματα.

Μέσα σε αυτό το ζοφερό αντικοινωνικό και εχθρικό προς τον φτωχό αριστερό κίνημα και με τον δικοματισμό να χάνει συνεχώς έδαφος θα ήταν απορίας άξιο αν οι ναζί δεν κατάφερναν να παραπλανήσουν κομμάτι του λαού με αποτέλεσμα την δημοσκοπική τουλάχιστον άνοδο τους.

Αναγκαστικά λοιπόν μένουν δυο λύσεις στην αριστερά.

Η μια είναι η κλασική που ακολουθεί από τα γενοφάσκια της και την θέλει αμέτοχη να κάθεται και να βλέπει (αν δεν βοηθάει με τον τρόπο της)τον ναζισμό να ανεβαίνει στην εξουσία

και η δεύτερη να σοβαρευτεί και να διεκδικήσει για τον λαό(όμως…για να σοβαρευτείς χρειάζεσαι και σοβαρά άτομα να σε στελεχώσουν και…ποιος τα έχασε για να τα βρει η αριστερά;)

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: